onsdag 19. mars 2008

Dag 3 - Planlegging & venting

Det tar antakeligvis opptil noen uker før tegninger og dokumentasjon kommer i posten fra USA. I mellomtiden er det ikke mye jeg får gjort, men jeg kan gjøre unna det mest kjedsommelige.

Det kan ryddes mer plass i den litt rotete kjelleren og jeg kan bygge klar jig for kapping og tilpassing av materialene som skal brukes. Det er nok ingen hast, men det er deilig å få det unna, slik at den givende delen av byggingen kan starte umiddelbart når jeg får tegningene.

2 kommentarer:

Fred sa...

comhei Jeg tenker på å bygge en kajakk selv. Jeg synes denne typen kajakker er veldig pene å se på, og jeg er generelt opptatt av trearbeider. jeg skal følge med på bloggen din. jeg vet ellers veldig lite om padling. Jeg fulgte linken til KayakFoundry og ser at programmet har en plantegning av en kajakk som utgangspunkt. Vet du om dette vil bli en brukbar kajakk slik den er som standard i programmet?

Hagekjell sa...

Jøsch! Jeg visste ikke at du var SÅ nevenyttig Jørn!?
Beklager at jeg ikke har sett bloggen din før nå, men jeg har vært litt lat på blogging en stund he he!
Nå har jeg startet opp igjen- for nå skjer det ting i hagen igjen!
Dere er hjertlig velkomne for en dukkert ( dritvær = badevær)

Powered by WebRing.